Rapiţă şi energie eoliană


– Există vreun loc în această ţară care să semene cu Danemarca?
– Cred că ştiu ce vrei să-ţi răspund. Ei bine, venind spre Roşiorii de Vede am fost fericit să văd câmpurile de rapiţă înflorite şi mi-am amintit de Danemarca. Acolo sunt nişte câmpuri superbe de rapiţă în mijlocul cărora se învârt centralele eoliene.

Victor Frunză
Acest articol a fost publicat în Opinii și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Rapiţă şi energie eoliană

  1. eumiealmeu zice:

    acum o lună am fost în Franţa şi mi-au atras atenţia rapiţa – parcă e ţara rapiţei şi eolienele – care parcă sunt un lujer de rapiţă gigant… se pare că natura este frumoasă peste tot. de restul trebuie să se ocupe oamenii…

Lasă un răspuns

