Ce a mers prost în Danemarca?

Bărbatul danez

Bărbatul danez

Bărbaţii danezi… [danoizii]
Ce dracu’ a mers prost de-a lungul timpului?

Poza de aici

Acest articol a fost publicat în Opinii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Ce a mers prost în Danemarca?

  1. Lidia Otilia Danilof zice:

    Ce a mers prost? S-au tâmpit? Au devenit si ei obsedati sexual? Poate n-am pus intrebarea bine? Normal ca sunt obsedati! Dar … cred ca nu mai merita sa intreb, sa ma intreb – chiar daca este o intrebare retorica! Si ei se mândresc cu astfel de gândire, cu astfel de preocupari… cu astfel de postari, de emisiuni?! Si acesti avortoni de danoizi sunt cautati de femei????

  2. snake zice:

    Am fost in Copenhaga chiar in preajma sarbatorilor de iarna. Ma asteptam sa vad pe strada oameni eleganti, ca deh! se tot lauda cu fericirea asta a lor pe care n-am sesizat-o nici macar pe fete :)) M-am crucit in ce hal se imbraca. Habar n-au sa se asorteze. Pana si hainele erau cetoase, gri. Socant a fost cand in parcul Tivoli am vazut o tanara cu o geaca jegoasa de blugi la care asortase … un superb guler de blana de vulpe argintie…. Ptiu! Ma rog… fiecare cu gusturile lui. Nu mi-a placut deloc mancarea lor si ce mi-a ramas si acum in amintire este mirosul gretos din magazine, mizeria (parea ca nu se facuse ordine pe rafturi de cateva saptamani, pe jos erau gunoaie) si trotuarele pline de mucuri de tigari. Am intrebat de ce sunt atatea mucuri si mi s-a raspuns razand: „Este modul in care protesteaza danezii impotriva interdictiei fumatului in spatii publice!!!” Bine, man, dar asa?

    Cat priveste intrebarea ta, pot sa-ti spun ca in decursul a 7 zile de stat in Danemarca, n-am vazut nici o fata frumoasa (fie de barbat, fie de femeie, fie de copil)!!! Dar poate n-am intalnit eu persoane frumoase, nu se plimbau la orele alea 🙂 desi eram prin centru la ore diferite….

Lasă un răspuns

