Experţii

Danoizii consideră că sunt experţi în absolut orice, conform principiului: niciodată să nu crezi că eşti mai inteligent sau mai deştept decât noi.

Expertul danoid

Acest articol a fost publicat în Opinii și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Experţii

  1. Constantin Padure zice:

    Asa-i jupane…. asta am vazut si eu. Ma uit la TV si ma doare capul. Tot ii vad pe expertii lu’ peste care se dau ca stiu de toate, de la politica mondiala la nu stiu ce. Nu ca in Ro ar fi altfel, la noi este de inteles, dar la astia?

  2. Cristian zice:

    Danoizii put. Foarte bine ca scrii adevarul aici, sa vada si alti romani. A doua oara nu mai aleg Danemarca, mi-a ajuns. Exceptiile sunt putine, iar ca imigrant te simti de tot rahatul, au danezii grija sa te discrimineze si sa mascheze discriminarea subtil. Sper ca altii sa se destepte si sa nu aleaga Danemarca pentru studii/munca. Alte satisfactii in afara banului (pe care-l poti castiga si-n alte tari din Occident, mai prietenoase decat tzarisoara asta nationalista) nu ai.

  3. snake zice:

    :))) Contradictii peste contradictii, nici nu mai stiu care este parerea ta reala. Eu oricum mi-am spus-o la un alt articol 🙂 Si… cu siguranta nu voi mai pleca niciodata in vizita in Danemarca. In Suedia da! E mare diferenta intre cele doua tari vecine. Parerea mea de turist.

Lasă un răspuns

