Tivoli şi nurcile

Dacă sunteţi turist şi aveţi planificată o excursie în parcul Tivoli din Copenhaga trebuie să vă mai gândiţi, având în vedere parteneriatul acestuia cu Industria de Blănuri Daneză. Poate nu aveţi nicio opinie despre blănuri, chiar s-ar putea să vă placă, dar trebuie să luaţi în considerare în ce industrie de miliarde vă cheltuiţi banii.
Pentru vacanţe, Danemarca este o ţară scumpă. Dacă plănuiţi să veniţi aici pentru aşa ceva, s-ar putea să descoperiţi că banii dumneavoastră ar putea fi cheltuiţi mult mai bine în altă parte. Sfătuiesc pe oricine să evite Tivoli Danemarca. Prin orice ban cheltuit aici, timpul dvs. este mânjit cu sângele nurcilor omorâte în mod barbar din industria blănurilor. Imaginaţi-vă în ce fel trăiesc aceste animale, apoi cum sunt ucise. Danezilor ar trebui să le fie ruşine şi ar trebui să se ridice împotriva acestei industrii lacome şi lipsite de respect pentru viaţă.

Tivoli a dat un comunicat de presă apărut în data de 4 octombrie pe pagina lor de feisbuc referitor la parteneriatul lor cu cei de la Kopenhagen Fur, în esenţă pentru a promova blănurile timp de 3 ani. Astfel, Kopenhagen Fur pompează bani în Tivoli pentru a li se face reclamă, ceea ce înseamnă că Moş Crăciun va fi îmbrăcat în blană adevărată.

Som vi postede for et par uger siden, har vi indgået en sponsoraftale med Kopenhagen Fur. Det har vi fået mange kommentarer på. Nogle er forundrede, nogle er støttende, nogle er vrede. Vi respekterer, at holdninger er forskellige, men vi synes alligevel, at der er mange misforståelser blandt kommentarerne, så vi vil gerne, sagligt og objektivt, igen prøve at forklare, hvorfor vi synes, at det er OK at indgå sponsoratet med en af Danmarks største eksporterhverv, der agerer fuldstændigt lovligt og sikrer Danmark milliarder af kroner og tusindvis arbejdspladser. Læs endelig mere her: http://www.tivoli.dk/composite-11040.htm
I debatten, som til tider har været meget følelsesladet, synes vi desværre, at der er trådt over nogle grænser, og tonen har ind imellem være grov, uforsonlig og meget personlig. Vi vil gerne have, at man kan være tryg på Tivolis facebookgruppe og ikke skulle være nervøs for at blive overfuset af andre brugere, helt ligesom man skal kunne være tryg ved at færdes i Tivoli. Derfor har vi følt et behov for at opdatere vores husregler, som du kan læse her: https://www.facebook.com/tivoli/info
Sidst, men ikke mindst har vi sammen med Kopenhagen Fur fået udarbejdet et site, hvor man kan give sin mening om pelsproduktion til kende. Det hedder http://www.pelsforum.dk/ og vil fremadrettet være stedet, hvor debatten om danske minkavleres produktion bør finde sted. Her vil det også være muligt at få kvalificerede, faglige svar på sine spørgsmål omkring pels.
Samtidig synes vi, at debatten nu har kørt så lang tid på vores side, at alle synspunkter er belyst. Det samme bliver sagt igen og igen, hvilket er til gene for de mange af Tivolis brugere, som ikke har en holdning til pelsproduktion.

Vi takker igen for al jeres engagement!
Med venlig hilsen
Tivoli

Multora le-a plăcut să meargă acolo, dar acum nu o vor mai face: abonamentul anual s-a scumpit la 850 DKK, restaurantele le dau afară într-un mod discret pe mamele care alăptează bebeluşii, Moş Crăciun este îmbrăcat cu blană etc. Tivoli s-a schimbat mult, iar mulţi vor renunţa să mai vină aici.

Acest articol a fost publicat în Opinii și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s